Sunday, October 11, 2015

Meroyan

Aku nak meroyan sekejap, sekejap je. Kasi can please, dah lama tak meroyan.
Sebab apa dah lama tak meroyan, sebab housemate selalu baraikan hidup aku.

I dont know why, dalam bulan ni asyik terfikir kau,
Padahalkan weyh, kau dah lama tak muncul dalam hidup aku.
Please lah, kasi aku tenang sekejap.
Aku nak rehat sekejap, dalam setahun dua mungkin.
Aku penat bercinta bertahun tapi terkandas,
Penat sangat. Bertambah penat bila orang sekeling selalu cakap aku tak reti move on.
Nak je aku sumpah seranah. Rasa lah apa aku rasa dulu baru keluar ayat macam tu.
Kasihanilah aku.

Jujurlah, kenkadang hidup single best, sebab tak perlu jaga hati orang, pastu tah yah selalu sakitkan hati orang. Kasihan hati orang tu.
Tapi paling tak best, kenkadang kau akan rasa hidup kau "forever alone".
Kalau dulu selama bertahun tahun kau ada tempat mengadu, kau ada best friend, kau ada boyfriend, package tau. Susah nak dapat package macam tu. ( Tapi package macam tu dah hilang. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA) Perli diri sendiri, sebab housemate selalu perli camtu. Tak tertusuk, tapi gelak sendiri.
Kau akan rasa dunia kau tiba-tiba berubah bila kau hilang tempat mengadu yang selama bertahun itulah tempat mengadu kau, aku tahu Tuhan ada Tuhan tak pernah lari. Syukur yang itu.

Aku cuma tak nak bercinta lagi, nak bercinta lepas kahwin. (Tapi andai kata ini tak menjadi, ampunilah daku. Kita hanya merancang Tuhan menentukan) Tunggu lah habis degree baru cerita lebih lanjut ye. Sekarang ni kita rehat sama-sama ye, Bertahun bercinta kan. Kasi suci jap hati ni. Sedapkan hati sendiri jugak.

P/S; Saya baik baik je, jadi awk pun baik baik je. Saya ok je, jadi awak pun ok ok je.
       Sorry, terlebih emosi.