Thursday, August 6, 2015

Kawan rapat lelaki


Aku terlampau ramai kawan lelaki,
Tapi ada seorang dua yang rapat boleh cerita memacam (tapi tak lah memacam sangat)
Ni nak cerita pasal kawan rapat yang baru mula rapat.

Bukan boyfriend, tapi tulah. Ramai sangat ingat kitaorang couple.
Lelaki dengan perempuan tak boleh berkawan rapat ke?
Dulu, dia lah yang bagi semanagat bila aku jatuh tersungkur,
Walapun sebenarnya dia datang lambat.

Mungkin sebab aku single & dia single tu yang ramai ingat bercinta,
Sampai kawan kawan rapat yang lain pun fikir macam tu,
Tetapi dia tengah usha seorang perempuan yang sangat wowww cantiknyaaaaa,
Aku doa kau berjaya, & in shaa Allah ada jodoh tak kemana.

Kepada kau lelaki berkenanan;
Thankyou sebab selalu jugak lah ada dengan aku,
Selalu nasihat aku itu ini, terutama time aku give.
Aku tengah give up tetiba kau muncul dan terus bebel pajang menjela pulak tu.
Kau selalu bahan aku, kau punya bahan tu padu sampai aku tak reti nak balas, tapi " ada ubi ada batas, ada hari aku balas"
Last, kau "lelaki annoying"  J